marți, 23 iunie 2009

Un oftat lung si sapte cuvinte scrise.
Nu reusesc sa leg o poveste de la un cap la altul. Am detalii picante, personaje interesante, rasturnari de situatii, sentimente si vise, trairi si abnegari, socuri si relaxare, insa nimic nu se leaga. Toate le-am acumulat in timp si din fiecare experienta am inregistrat unu-doua frame-uri. Pun pariu ca maine o sa mi se para totul o porcarie si o sa ma blamez. Imi spunea un amic ca sunt cea mai a dracului persoana cu mine insumi si ca am asteptari prea mari de la mine.

Asta e pentru mine: Intre ceea ce citesti in momentul asta si ceea ce vei percepe maine e o diferenta. Ieri cand scriai, altfel vedeai lucrurile si totul iti parea diferit fata de acum cand recitesti. Sunt ferm convins ca exact randul asta si cele de mai sus iti par atat de puerile incat iti vine sa le stergi instantaneu. Nu o fa. Imagineaza-ti cat o sa rada unu' care da prima data peste balariile (pe care le consideri tu asa ca esti al dracului de exigent) si o sa isi dea cu parerea. Sa-si dea! Ce treaba ai tu? Parca vine careva la tine sa te incurajeze pe gratis! Si ce daca nu esti cea mai capabila persoana intr-ale scrisului, macar iti dai silinta!
Hai ca a venit cineva si nu mai poti sa scrii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu